poniedziałek, 1 grudnia 2014

#001

Postanowiłam strorzyć na owym, mizercym co-nieco blogu nowy cylk. O ile czytelnicy mogli sie zorientowac w poprzednich - swetry, inspiracje, stylówki, to tym razem będzie wszytko nazwane po imieniu i, uwaga, codziennie, albo przynajmniej będę się starała tak to umieszczać. Czego będzie dotyczył cykl? Tego, co robie ze sztuką, a tej ostatnio w moim życiu wiele, albo raczej wiele... albo może trochę wiele? Tak wiele, że już spowszedniała i jej nie czuję? Albo na tyle "po łebkach" jej łykam, że nie mogę się na wszystkim skupić. Coś pomiędzy. Właśnie ten stan mają uwiecznić te wpisy. Trochę to dla mnie, bo przez ostatnie zabieganie nie potrafię uchwycić wszystkich elementów twórczości w moim życiu i muszę poprawić sobie nieco ego. Zbyt długo żyję pod kloszem "nicnierobienia", kiedy faktycznie spędzam masę czasu kreatywnie, czas się tym pochwalić.<br><br>
Co dziś robiłam? Ciełam, kleiłam i dopasowywałam paski do pasiastego passe-partout weneckiego. To mniej więcej robimy teraz w poniedziałki na uczelni. Później zakuwałam do pigmentów, to tez poniekąd przyczynia się do twórczości, albo przyszłej pracy artysty-konserwatora/restauratora dział sztuki. Później już nic takiego nie robiłam. Do widzenia.



Znowu słucham pieśni patriotycznych. Na przystanku śpiewałam Rotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz